اخبار داغ

ثبت‌نام متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در سامانه جدید

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در سامانه جدید خبر داد. به گزارش پایگاه خبری  تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حمید قاسمی ده‌چشمه گفت: با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودروهای عمومی از سامانه قبلی و نظر به اینکه […]

اشتراک گذاری
23 اردیبهشت 1399
143 بازدید
کد مطلب : 301

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در سامانه جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حمید قاسمی ده‌چشمه گفت: با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودروهای عمومی از سامانه قبلی و نظر به اینکه مدیریت کاملی بر روند عملیات تبدیل و پاسخگویی به تقاضاهای مصرف‌کنندگان و صاحبان خودرو داشته باشیم، ثبت‌نام این افراد در سامانه جدید به آدرس GCR.NIOPDC.IR که در دامنه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تهیه شده است، انجام می‌شود.

وی گفت: از آنجا که سامانه جدید به زیرساخت‌های اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار و… متصل است، صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو باشد به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.

قاسمی با بیان اینکه این سامانه به کارگاه‌های تبدیل و دوگانه‌سوز کردن خودروها متصل شده است، افزود: به این ترتیب افراد پس از ثبت‌نام، پیامکی را دریافت می‌کنند که به ترتیب زمان و محل سکونت مالکان خودرو عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

قاسمی استفاده خودروهای عمومی از این خدمات را رایگان اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی صددرصد رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو در بر نخواهد داشت.

وی افزود: دوگانه‌سوز کردن خودروها علاوه بر تأثیری که بر اقتصاد خانوارها دارد ارزش خودروها را نیز افزایش داده و توصیه می‌کنیم مالکان خودروهای عمومی حتماً از شرایط پیش آمده استفاده کنند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره ثبت‌نام‌کنندگان سامانه قبلی نیز گفت: افرادی که پیش از این در سامانه قبلی ثبت‌نام کرده‌اند و پیامک‌های فراخوان برای آنها ارسال شده حتماً به این پیامک‌ها توجه و به سایت یا شماره تلفن‌هایی که در پیامک اعلام شده مراجعه کنند، زیرا در غیر این صورت نوبت آنها از دست می‌رود و افراد باید مجدداً ثبت نام کنند و در نوبت تبدیل قرار گیرند.

قاسمی افزود: هم‌اکنون همه کارخانه‌ها و مراکز تبدیل با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند و با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که فراهم شده است روند دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی درباره دوگانه‌سوز کردن خودروهای شخصی نیز گفت: در این مرحله اولویت با خودروهای عمومی است، اما پس از این مرحله نحوه ثبت‌نام دیگر خودروها از جمله خودروهای شخصی نیز به ترتیب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *