اخبار داغ

تنها یک میدان مشترک تعیین تکلیف نشده است

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران گفت:‌ همه میدان‌های مشترک نفت و گاز ایران به جز یکی از آنها تعیین تکلیف شده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از ایرنا، کریم زبیدی با بیان اینکه توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در جریان است، ‌ادامه داد: ‌تنها میدان مشترکی که هنوز […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1399
136 بازدید
کد مطلب : 148986

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران گفت:‌ همه میدان‌های مشترک نفت و گاز ایران به جز یکی از آنها تعیین تکلیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از ایرنا، کریم زبیدی با بیان اینکه توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در جریان است، ‌ادامه داد: ‌تنها میدان مشترکی که هنوز تعیین تکلیف نشده، میدان کوچکی است که کشور مقابل نیز از آن برداشتی ندارد.

وی افزود: کار در بقیه میدان‌های مشترک در جریان است و در غرب کارون نیز با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، ایران همچنان از عراق برداشت بیشتری دارد.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در فرزاد A و B همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و در حال مطالعات نهایی و تصمیم‌های کلی هستیم، درباره میدان مشترک پارس جنوبی گفت: توسعه تنها فاز باقیمانده این میدان یعنی فاز ۱۱ نیز با بارگیری نخستین سه‌پایه برای حفاری چاه‌ها، ‌وارد فرآیند اجرایی شده است و ایران در پارس جنوبی اکنون روزانه برداشت گاز بیشتری نسبت به قطر دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *